torsdag 15 november 2012

Hellu

Tänkte bara säga att jag som ni märker så bestämde jag mig för att skriva ut märkena, blir lite inte jobbigt men omständigt eller nej men ja jag hittar inte ordet men ni förstår kanske vad jag menar, om jag ska dölja alla produkt märke osv.
Jag hade den diskussionen med mig själv i ett av dem första inläggen, det hittar ni HÄR!

Och när det ändå inte är ett inlägg med smink bild så kan jag juh fråga

Är det något speciellt ni vill se? veta? Lära?

Och som ni kanske märkt så visar jag inte upp så ja det här är det nya modet, detta är den nyaste kollektionen osv, dels för att jag inte har råd att alltid köpa allt det nya och visa massa olika produkter, också av ekonomiska omöjligheter. och sen för att jag helt enkelt inte vill köpa allt det nya! ska jag köpa massa produkter bara för att dem är nya och ska testa dem för att sedan inte använda dem, nej, jag köper sådant jag vill ha och behöver =) Visst finns det saker som jag vill köpa men inte kan men så är det i livet, man kan inte få allt!och Om det så är från en "gammal" kollektion eller om det är från den nyaste spelar mig absolut inte mågon roll. Och ibland är gammalt bäst!
Som ingen svart kajal kan någonsin klå Hm´s egna, är osäker på om den finns att köpa ens längre =P det måste jag nästan kolla nästa gång jag är på ett HM, ska lägga upp en bild till er på vilken jag menar =P Har testat många efter den men går alltid tillbaka till den och nu köper jag ingen annan längre =)

ja det blev väl lite smink i detta inlägget ändå men gud vet vr man hamnar när man väl börjar skriva =P
Vill ni kanske ha fler inlägg som är lite peronligare än bara smink? kanske kommer slänga in ett sådant någon gång =)

Iallfall så hoppas jag att ni har det bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar